, , , ,

Den otevřených dveří ve výrobě [Soyka Production]

Soyka pořádala Den otevřených dveří ve výrobě. To jsme si ani my nemohli nechat ujít a tak jsme 20.8. vyrazili směr severočeské Hrobčice do nového výrobního provozu. Soyka je dnes v podstatě evropský unikát se svou výrobou a stáčením do vratných lahví a skleniček, napojeni na německý systém vratných obalů.

, , , ,

Emitent se zúčastnil největšího veletrhu pro výrobce produktů v bio kvalitě [Soyka]

Soyka se se svými produkty zúčastnila největšího veletrhu pro výrobce produktů v bio kvalitě. Veletrh Biofach se konal v Norimberku. Soyka zde představila nové produkty i nový design etiket a celého brandu.

, , ,

Emitent se se svými produkty zúčastní největšího veletrhu pro privátní značky [Soyka]

Soyka se se svými produkty zúčastní největšího veletrhu pro privátní značky, který bude probíhat od 31.5. do 1.6. 2022 v Amsterdamu. 

, , ,

Produkty se těší stále větší oblibě na rakouském Gurkerl.at (Rohlík.cz) [Soyka]

Michal jeřábek, jednatel společnosti Soyka shrnuje čerstvé novinky:

, , ,

Emitent se zúčastní akce Taste Fake Milk v Černé labuti [Soyka]

Dne 3. listopadu se Soyka zúčastní akce Taste Fake Milk v Černé labuti, kde představí ml*ka, natural, Baristu a pak také naše ochucené trio – vanilku, kardamom a karob.

, , ,

Emitent bude zajišťovat bio a vegan/vegetarian občerstvení v rámci akce ELLEphoria [Soyka]

Tento víkend 22.-24. října 2021 bude Soyka na terase obchodního domu Máj zajišťovat občerstvení v rámci akce ELLEphoria. Soyka byla pozvána jako jediný zástupce bio a vegan/vegetarian občerstvení.

, , ,

Emitent začal nabízet ovocné nanuky [Soyka]

Novinkou v sortimentu společnosti Soyka jsou tři druhy nanuků – malinový, meruňkový, čoko-banán s 50% obsahem ovoce.

, , ,

Emitent začal dodávat své výrobky do řetězce obchodů Sklizeno [Soyka]

Soyka je zase o něco blíže svým zákazníkům. V květnu zahájila spolupráci s řetězcem obchodů Sklizeno, kam začala dodávat své výrobky.

, , ,

Emitent v rozhovoru pro Českou televizi [Soyka]

V době pandemie se poptávka po veganských produktech v Evropě zvýšila o 50%. Nejen toto bylo společným tématem společnosti Soyka v rozhovoru pro Českou televizi. Více zde (rozhovor začíná v čase 22:37)